FAQs

Frequently Asked Questions.
De meest gestelde vragen aan HOOKZ.

Wanneer wordt mijn bestelling verzonden?

Iedere bestelling op een werkdag voor 16.00u wordt dezelfde dag verzonden en in principe de volgende dag bezorgd door PostNL.

Artikelen die we op verzoek maken hebben een langere levertijd, in overleg bespreken we de levertijd van het gewenste artikel.

Als het pakket door de brievenbus past dan zullen wij het pakket via de reguliere post verzenden.

Moet ik verzendkosten betalen?

Iedere bestelling boven de € 40,00 wordt kosteloos verzonden. Voor bestellingen onder de € 40,00 brengen wij € 4,95 verzendkosten in rekening.

Hoe kan ik betalen?

In de Hookz webshop kan je via iDeal betalen. 

Kan mijn bestelling als een cadeau worden ingepakt?

Wij pakken de bestellingen desgewenst kosteloos in. Geef in het opmerkingenveld tijdens het uitchecken door wat je ingepakt wil hebben.

Kan ik een artikel retourneren?

Ieder (ongebruikt) artikel kan binnen 14 dagen na ontvangst worden geretourneerd. De kosten van het product worden na ontvangst per ommegaande aan u terug gestort.

Is het mogelijk een artikel in een andere kleur te bestellen?

Alle handmade producten kunnen in iedere gewenste kleur worden besteld. Stuur een e-mail met je wensen naar info@hookz.nl en we gaan voor je aan de slag om zo snel mogelijk je gewenste artikel toe te sturen.

Ik wil een product bestellen dat niet op voorraad is, wat nu?

De voorraad van de Hookz webshop wordt regelmatig aangevuld. Heb je een specifieke wens of wil je een grotere bestelling plaatsen stuur dan een mail naar info@hookz.nl.

Heeft u nog vragen? Stuur ons een bericht.

Mail naar info@hookz.nl