fbpx

AB Lifestyle ontdekt de kracht van UGC

AB Lifestyle, een toonaangevend kledingmerk, wilde hun marketingstrategie uitbreiden om hun merkbekendheid en verkoop via social media te vergroten. UGC was onbekend terrein. Maar op advies van hun marketingbureau gingen ze samenwerken met Hookz. 

Rowan, marketeer van AB Lifestyle, vertelde dat hij de samenwerking met Hookz als zeer efficiënt en soepel ervaren had. De communicatie is altijd snel en professioneel maar ook erg persoonlijk. Wanneer een call nodig was om plannen te maken was dit al binnen enkele dagen ingepland. Deze werkwijze zorgde voor een stressvrije ervaring. 

Dankzij de UGC-video’s voor de Top of the Funnel Fase, behaalde AB Lifestyle deze indrukwekkende resultaten:

Websiteverkeer: Een toename van 70%
Verkoop: Een stijging van 125%
ROI: 7.5 keer de oorspronkelijke investering
UGC bleek niet alleen effectief, maar ook kostenefficiënt en minder arbeidsintensief. In plaats van uitgebreide producties met modellen en locaties, bood UGC een snelle en flexibele oplossing die perfect aansloot bij de behoeften van AB Lifestyle.

De positieve ervaringen en de uitstekende resultaten hebben AB Lifestyle overtuigd om UGC een centrale rol te geven in hun marketingstrategie. Bent u benieuwd hoe Hookz uw merk kan laten groeien met krachtige UGC? Lees verder en ontdek de mogelijkheden.

Share your love

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *